![]() |
|
Puroresu - News, Cards, Results & Discussion - Druckversion +- Peoplesboard.de (https://www.peoplesboard.de/pboard2) +-- Forum: Professional Wrestling (https://www.peoplesboard.de/pboard2/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: Around The World (https://www.peoplesboard.de/pboard2/forumdisplay.php?fid=14) +--- Thema: Puroresu - News, Cards, Results & Discussion (/showthread.php?tid=23423) |
- Misawa~ - 27.01.2013 NOAH "THE FIRST NAVIGATION 2013 - Day 7" 25.01.2013 North Commemoration Gymnasium Miyazaki,Japan Singles Match Atsushi Kotoge besiegte Bruiser Barry mit dem Killswitch (Inverted Double Underhook Facebuster) [8:23 min] Singles Match Taiji Ishimori besiegte Harlem Bravado mit dem 450 Splash [10:32 min] Singles Match Yoshinari Ogawa besiegte Lance Bravado mit einem Horizontal Cradle [7:41 min] Tag Team Match BRAVE (Naomichi Marufuji & Takashi Sugiura) besiegten Marshall von Erich & Ross von Erich nach den Dragon Suplex von Sugiura gegen Marshall von Erich [13:29 min] 10 Man Battle Royal Sieger: Atsushi Kotoge [5:46 min] Tag Team Match BRAVE (Mohammed Yone & Takeshi Morishima) besiegten Colt Cabana & Jason Jones nach dem Muscle Buster von Yone gegen Jones [17:39 min] NJPW vs NO MERCY Special Tag Team Match No Mercy (Genba Hirayanagi,KENTA & Maybach Taniguchi) besiegten Satoshi Kojima,Takaaki Watanabe & Yuji Nagata nach der Maybach Bomb von Maybach Taniguchi gegen Watanabe [23:32 min] -------------------------------------------------------------------------------------------------- AJPW "NEW YEAR SHINING SERIES 2013 - Day 8" 26.01.2013 Ward Gymnasium Ota,Japan Tag Team Match MAZADA & Shuji Kondo besiegten Andy Wu & SUSHI nach der King Kong Lariat von Kondo gegen Wu [4:43 min] Tag Team Match Stack of Arms (Masanobu Fuchi & Masayuki Kono) besiegten Tumeric Storm (Kazushi Miyamoto & Tomoaki Honma) nach dem Giant Kneedrop von Kono gegen Miyamoto [7:40 min] 3 Way Match KENSO besiegte Jimmy Yang & Kaz Hayashi nach dem Diving Elbowdrop gegen Yang [3:15 min] World Strong Heavyweight Title Manabu Soya © besiegte Yoshihito Sasaki nach dem Wild Bomber (Crooked Arm Lariat) [12:31 min] All Asia Tag Team Titles Match Hikaru Sato & Hiroshi Yamato besiegten Stack of Arms (Koji Kanemoto & Minoru Tanaka) © nach dem Cross Arm Suplex von Kanemoto gegen Tanaka [20:36 min] ----> TITELWECHSEL! 6 Man Tag Team Match Last Revolution (Joe Doering & Suwama) & Masahiro Chono besiegten Ryota Hama,Takao Omori & Yasufumi Nakanoue nach der Last Ride (Elevated Powerbomb) von Suwama gegen Nakanoue [6:21 min] Tag team Match Seiya Sanada & Tatsumu Fujinami besiegten Keiji Muto & Reid Flair nach dem THIS IS IT (Guillotine Dragon Sleeper) von Sanada gegen Flair [15:31 min] - Ursprünglich sollte Ric Flair an der Seite von Keiji Muto antreten,aber aufgrund einer Thrombose im Bein war dies nicht möglich. Triple Crown Match Masakatsu Funaki © besiegte Akebono mit einem Facekick [11:54 min] - Misawa~ - 28.01.2013 DDT "SWEET DREAMS!" 27.01.2013 Korakuen Hall Tokyo,Japan Tag Team Match Akito & Makoto Oishi besiegten Daichi Kazato & Tetsuya Endo nach dem Figure Four Leglock von Akito gegen Endo [7:14 min] 5 on 1 Handicap Match Goto Ihashi besiegte Batten Tamagawa,DJ Nira,Hiroshi Fukuda,Hoshitango & Michael Nakazawa nach dem Crucifix Pin gegen Fukuda [5:43 min] 6 Man Tag Team Match FUMA,HARASHIMA & Yasu Urano besiegten Hikaru Sato,Masa Takanashi & MIKAMI nach dem Somato (Running Double High Knee Strike) von HARASHIMA gegen Takanashi [10:53 min] Tag Team Match Danshoku Dino & Yoshiko besiegten Sanshiro Takagi & Yuzuki Aikawa nach dem Shin Danshoku Driver von Danshoku Dino gegen Sanshiro Takagi [10:32 min] Singles Match Kota Ibushi besiegte Konosuke Takeshita mit einem Single Leg Crab Hold [11:48 min] DDT KO-D 6 Man Tag Team Title Match Monster Army (Antonio Honda,Daisuke Sasaki & Yuji Hino) besiegten Team Dream Futures (Keisuke Ishii,Shigehiro Irie & Takao Soma) © nach dem now or Never (Over the Shoulder Inverted DDT) von Daisuke Sasaki gegen Keisuke Ishii [10:32 min] -----> TITELWECHSEL! DDT KO-D Openweight & DDT Extreme Title Match Kenny Omega (DDT KO-D Openweight Champ) © besiegte Isami Kodaka (DDT Extreme Champ) © mit dem Katayoku no Tenshi/One Winged Angel (Electric Chair Driver) [23:14 min] -------------------------------------------------------------------------------------------------- NOAH "GREAT VOYAGE 2013 IN OSAKA" 27.01.2013 BODYMAKER COLOSSEUM Osaka,Japan Tag Team Match Genba Hirayanagi & Maybach Taniguchi Jr. besiegten Nanyjo Hayato & Takaku Fuke nach dem Devil Windmill Suplex von Taniguchi Jr. gegen Fuke [4:14 min] Tag Team Match Marshall von Erich & Ross von Erich besiegten The Bravado Brothers (Harlem & Lance Bravado) nach einer Iron Claw von Marshall gegen Harlem [6:05 min] Tag Team Match Colt Cabana & Jason Jones besiegten Katsuhiko Nakajima & Satoshi Kajiwara nach dem Cabana Special von Colt Cabana gegen Kajiwara [7:25 min] NJPW vs NOAH SPECIAL TAG TEAM MATCH Jushin Thunder Liger & Tiger Mask (IV) besiegten Atsushi Kotoge & Yoshinari Ogawa nach einem Vertical Drop Brainbuster von Liger gegen Kotoge [9:08 min] NJPW vs NOAH SPECIAL TAG TEAM MATCH Mohammed Yone & Ryuji Hijikata besiegten Takaaki Watanabe & Yuji Nagata nach dem Muscle Buster von Yone gegen Watanabe [13:10 min] GHC Jr. Heavyweight Title Match Taiji Ishimori besiegte Shuji Kondo © mit einem Revolucion [13:10 min] ----> TITELWECHSEL! GHC Heavyweight Tag Team Title Match BRAVE (Naomichi Marufuji & Takashi Sugiura) © besiegten No Mercy (Maybach Taniguchi & Yoshihiro Takayama) nach dem Olympic Slam von Sugiura gegen Taniguchi [28:50 min] GHC Title Match KENTA besiegte Takeshi Morishima © mit dem GAME OVER (Omoplata Crossface) [21:42 min] ----> TITELWECHSEL! - Misawa~ - 03.02.2013 NJPW "ROAD TO THE NEW BEGINNING - Day 1" 02.02.2013 Industrial Hall Gifu,Japan Singles Match Sho Tanaka vs Yohei Komatsu endete im Time Limit Draw [10:00 min] Tag Team Match Jushin Thunder Liger & Tiger Mask (IV) besiegten Hiromu Takahashi & Takaaki Watanabe mit einem Top Rope Double Arm Suplex von Tiger Mask gegen Takahashi [8:49 min] 6 Man Tag Team Match Forever Hooligans (Alex Koslov & Rocky Romero) & Jado besiegten Time Splitters (Alex Shelley & KUSHIDA) & BUSHI nach dem Contract Killer (Inverted Death Valley Driver/Springboard Kneedrop Combo) der Hooligans gegen BUSHI [13:57 min] 6 Man Tag Team Match Suzuki-gun (Killer Elite Squad (Davey Boy Smith Jr. & Lance Archer) & TAKA Michinoku) besiegten TenKoji (Hiroyoshi Tenzan & Satoshi Kojima) & Captain New Japan nach der Killer Bomb (Full Nelson Slam/Sitdown Powerbomb Combo) der Killer Elite Squad gegen Captain New Japan [11:30 min] 8 Man Tag Team Match Aogi-gun (Wataru Inoue & Yujig Nagata),Manabu Nakanishi & Togi Makabe besiegten CHAOS (Takashi Iizuka,Toru Yano,Yujiro Takahashi & YOSHI-HASHI) nach dem King Kong Kneedrop (Diving Kneedrop) von Makabe gegen YOSHI-HASHI [12:49 min] 6 Man Tag Team Match CHAOS (Kazuchika Okada,Shinsuke Nakamura & Tomohiro Ishii) besiegten Suzuki-gun (Hiro Tonai,Kengo Mashimo & Minoru Suzuki) nach einer Lariat von Ishii gegen Tonai [13:57 min] 6 Man Tag Team match Hirooki Goto,Hiroshi Tanahashi & Ryusuke Taguchi besiegten Karl Anderson,Prince Devitt & Tama Tonga nach dem High Fly Flow (Frog Splash) von Tanahashi gegen Tonga [14:25 min] -------------------------------------------------------------------------------------------------- DDT "INTO THE FIGHT SERIES 2013 IN CHIBA" 03.02.2013 REINA Arena Chiba,Japan Tag Team Match Monster Army (Antonio Honda & Daisuke Sasaki) besiegten Masa Takanashi & Tetsuya Endo nach einen Diving Fistdrop von Honda gegen Endo [12:56 min] Singles Match Yukio Sakaguchi besiegte Hiroshi Fukuda mit einer Modified Oklahoma Roll [6:56 min] Singles Match Hikaru Sato besiegte Michael Nakazawa mit einem Cross Armbreaker [7:59 min] Tag Team match Team Dream Futures (Keisuke Ishii & Shigehiro Irie) besiegten MIKAMI & Sanshiro Takagi nach einer Cradle von Ishii gegen MIKAMI [7:09 min] Singles Match HARASHIMA besiegte Takao Soma nach dem Somato (Running High Double Kneestrike) [12:31 min] Singles Match Yasu Urano besiegte FUMA mit einem Inside Cradle [8:13 min] 6 Man Tag Team Match Akito,Danshoku Dino & Makoto Oishi besiegten Gota Ihashi & Golden Lovers (Kenny Omega & Kota Ibushi) nach einer Shooting Star Press von Oishi gegen Ihashi [16:45 min] -------------------------------------------------------------------------------------------------- NJPW "ROAD TO THE NEW BEGINNING - Day 2" 03.02.2013 Korakuen Hall Tokyo,Japan 6 man Tag Team match BUSHI,Jushin Thunder Liger & Tiger Mask (IV) besiegten Hiromu Takahashi,Takaaki Watanabe & Tama Tonga nach dem Firebird Splash (Corkscrew 450 Splash) von BUSHI gegen Watanabe [8:44 min] 8 Man Tag Team Match Time Splitters (Alex Shelley & KUSHIDA),Hirooki Goto & Wataru Inoue besiegten CHAOS (Jado & YOSHI-HASHI) & Forever Hooligans (Alex Koslov & Rocky Romero) nach dem Shouten Kai (Vertical Suplex Sitout Side Slam) von Goto gegen YOSHI-HASHI [13:23 min] Tag Team Match Killer Elite Squad (Davey Boy Smith Jr. & Lance Archer) besiegten Captain New Japan & Satoshi Kojima nach der Killer Bomb (Full Nelson Slam/Sitdown Powerbomb Combo) gegen Captain New Japan [11:23 min] 6 Man Tag Team Match Manabu Nakanishi,Togi Makabe & Yuji Nagata besiegten CHAOS (Takashi Iizuka,Toru Yano & Yujiro Takahashi) durch DQ [12:45 min] 6 Man Tag Team Match Suzuki-gun (Hiro Tonai,Kengo Mashimo & Minoru Suzuki) besiegten CHAOS (Gedo,Kazuchika Okada & Shinsuke Nakamura) nach dem Gotch-Style Piledriver von Suzuki gegen Gedo [16:55 min] Tag Team Match Karl Anderson & Prince Devitt besiegten Hiroshi Tanahashi & Ryusuke Taguchi nach dem Bloody Sunday (Single Arm Underhook Lifting DDT) von Devitt gegen Tanahashi [15:43 min] NEVER Openweight Title Match Masato Tanaka © besiegte Tomohiro Ishii mit dem Sliding D (Sliding Forarm Strike) [23:27 min] |