![]() |
|
NJPW WrestleKingdom 15 Day 1 Results - Druckversion +- Peoplesboard.de (https://www.peoplesboard.de/pboard2) +-- Forum: Professional Wrestling (https://www.peoplesboard.de/pboard2/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: Around The World (https://www.peoplesboard.de/pboard2/forumdisplay.php?fid=14) +--- Thema: NJPW WrestleKingdom 15 Day 1 Results (/showthread.php?tid=31126) |
NJPW WrestleKingdom 15 Day 1 Results - Misawa~ - 04.01.2021 NJPW WrestleKingdom 15 Day 1 04.01.2021 Tokyo Dome Tokyo, Japan Pre Show New Japan Rumble 2021 Match - Winner will be in the King of Pro Wrestling 2021 Match at Day 2 Bad Luck Fale, BUSHI, Chase Owens & Toru Yano besiegten DOUKI, Gabriel Kidd, Hirooki Goto, Hiroyoshi Tenzan, Minoru Suzuki, Rocky Romero, SHO, Tiger Mask IV, Toa Henare, Togi Makabe, Tomoaki Honma, Tomohiro Ishii, YOSHI-HASHI, Yota Tsuji, Yuji Nagata, Yujiro Takahashi & Yuya Uemura [34:40 min] - Toa Henare eliminierte Minoru Suzuki - Toa Henare eliminierte Yuji Nagata - Tomohiro Ishii eliminierte Toa Henare - Togi Makabe eliminierte YOSHI-HASHI - Togi Makabe eliminierte Hirooki Goto - Hiroyoshi Tenzan & Tomoaki Honma eliminierten Togi Makabe - DOUKI wurde durch DQ eliminiert - BUSHI eliminierte Yujiro Takahashi - Bad Luck Fale eliminierte Tomohiro Ishii - Tomoaki Honma wurde eliminiert - Bad Luck Fale eliminierte Hiroyoshi Tenzan - Bad Luck Fale eliminierte Rocky Romero - Bad Luck Fale eliminierte SHO - Bad Luck Fale eliminierte Tiger Mask IV - Chase Owens eliminierte Gabriel Kidd - Bad Luck Fale & Chase Owens eliminierten Yota Tsuji - Bad Luck Fale eliminierte Yuya Uemura ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Main Show IWGP Junior Heavyweight Title #1 Contender Match Hiromu Takahashi besiegte El Phantasmo mit einer Hurricanrana [17:46 min] IWGP Tag Team Titles Match The Guerrillas of Destiny (Tama Tonga & Tanga Loa) besiegten Dangerous Tekkers (Taichi & Zack Sabre Jr.) © nach dem Apeshit (Over the Shoulder Reverse Piledriver) von Loa gegen Taichi [19:18 min] ----------> TITELWECHSEL! IWGP United States Heavyweight Title #1 Contender Match KENTA besiegte Satoshi Kojima mit dem Go to Sleep (Fireman's Carry into Knee Strike to the Head) [14:12 min] Singles Match Hiroshi Tanahashi besiegte Great O-Khan mit dem High Fly Flow (Frog Splash) [17:13 min] Singles Match Kazuchika Okada besiegte Will Ospreay (/w Bea Priestley) mit dem Rainmaker (Wrist Lock into Short Lariat) [35:41 min] IWGP Heavyweight Title & IWGP Intercontinental Title Match Kota Ibushi besiegte Tetsuya Naito (cc) mit dem Kamigoye (Double Wrist Lock into Knee Strike) [31:18 min] -----------> TITELWECHSEL! ² - Misawa~ - 08.01.2021 Ratings von Dave Meltzer: - New Japan Rumble 2021: 1.75 Stars - Hiromu Takahashi vs El Phantasmo: 4 Stars - Dangerous Tekkers vs Guerrillas of Destiny: 3.75 Stars - Great O-Khan vs Hiroshi Tanahashi: 3.75 Stars - Kazuchika Okada vs Will Ospreay: 5.25 Stars - Kota Ibushi vs Tetsuya Naito: 5 Stars |