30.04.2016, 18:35
TNA Impact #226
23.10.2008
Universal Studios
Orlando,Florida
Singles Match
Christy Hemme besiegte Velvet Sky (/w Angelina Love & Cute Kip) mit der Flying Firecrotch Guilotine (Split-Leg Diving Legdrop) [2:43 min]
TNA X-Division Title Match
Abdul Bashir © besiegte Jay Lethal mit der W.M.D (DDT) [1:47 min]
Tag Team Gauntlet Match
Beer Money Inc. (James Storm & Robert Roode) & Team 3D (Brother Devon & Brother Ray) besiegten Abyss & Matt Morgan + The L.A.X (Hernadez & Homicide)
- Brother Devon eliminierte Homicide
- Matt Morgan eliminierte Hernandez
- Bobby Roode & Brother Ray eliminierten Matt Morgan
- Brother Devon eliminierte Abyss
Tag Team Match
Beer Money Inc. (James Storm & Robert Roode) besiegten Team 3D (Brother Devon & Brother Ray) [0:48 min]
TNA Women's Knockout Title Match
Awesome Kong (/w Raisha Saeed) besiegte Taylor Wilde © mit der Awesome Bomb (Sitout Powerbomb) [3:22 min]
Tag Team Match
Kevin Nash & Sting besiegten AJ Styles & Samoa Joe nachdem Kevin Nash den Title als Waffe gegen Joe einsetzte [6:39 min]
23.10.2008
Universal Studios
Orlando,Florida
Singles Match
Christy Hemme besiegte Velvet Sky (/w Angelina Love & Cute Kip) mit der Flying Firecrotch Guilotine (Split-Leg Diving Legdrop) [2:43 min]
TNA X-Division Title Match
Abdul Bashir © besiegte Jay Lethal mit der W.M.D (DDT) [1:47 min]
Tag Team Gauntlet Match
Beer Money Inc. (James Storm & Robert Roode) & Team 3D (Brother Devon & Brother Ray) besiegten Abyss & Matt Morgan + The L.A.X (Hernadez & Homicide)
- Brother Devon eliminierte Homicide
- Matt Morgan eliminierte Hernandez
- Bobby Roode & Brother Ray eliminierten Matt Morgan
- Brother Devon eliminierte Abyss
Tag Team Match
Beer Money Inc. (James Storm & Robert Roode) besiegten Team 3D (Brother Devon & Brother Ray) [0:48 min]
TNA Women's Knockout Title Match
Awesome Kong (/w Raisha Saeed) besiegte Taylor Wilde © mit der Awesome Bomb (Sitout Powerbomb) [3:22 min]
Tag Team Match
Kevin Nash & Sting besiegten AJ Styles & Samoa Joe nachdem Kevin Nash den Title als Waffe gegen Joe einsetzte [6:39 min]