Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wer bin Ich Quiz 2012
Also ich währe entweder für noch einen Tipp oder dafür das die Runde Aufgelöst wird
haku?
bis jetzt leider keine richtige Antwort.

Lösung:

Ricky Ataki

Hier ein paar Infos:

"
Ricky Ataki was the only Asian in WWF during the 1980s who couldn't kick your ass with kung fu. No karate. No kickboxing. No MMA. Nothing.

But that was fine because Ricky Ataki didn't come to scrap up. He just came to show up. When he did find himself fighting, he just lost. Pin me. Pay me. See you next Saturday. No big whoop.

My favorite thing about Ricky was that he had this weird pose he did when they'd announce his name. Just like you see above, he'd point to the upperdeck and make a blowfish face. That was his pose gimmick. I think he called it the, "Hey! You up there! You're a f**kin' blowfish!"
Here's the best part about it all though - that was his good guy pose. He only did it when he fought heels. When he fought babyfaces, he just raised his arms in the air and spun. So at some point, somewhere, Ricky Ataki sat down and said, "I have to think of something new to do when fighting the heroes. If I do the upperdeck-blowfish -face, everyone will be cheering for me instead of my opponent! I can't steal his thunder."
Yes, brother. Blowfishmania was runnin' wild.
The only real memorable moment I have of Ataki was following a One Man Gang match. Gang destroyed him and when the referee tried to step in, Gang attacked him too. He hit both guys with "747" finisher. I remember wondering if it hurt the ref less and if he would win if he were to fight Ricky Ataki too.
He probably would have. "

[Bild: http://www.worldwrestlinginsanity.com/am.../ataki.jpg]

Offene Runde !
Das war wirklich brutal schwer, von dem habe ich noch nie was gehört.

Ist ja aber auch klar, wenn er um 1980 im Ring stand...
das stimmt. ich selbst hätte es nicht gewusst, aber soll ja nicht immer leicht sein, wo bleibt sonst der Spaß ! :winke:
das mit dem Kugelfisch-Gimmick hätte mich ja noch interessiert...

hast du das wegen der Figur erwähnt?
yes, gleich als 2. Tipp im 1. Post
Ich denke Knipser wollte wissen, was es damit auf sich hat...
Also wie hat dieses Gimmick ausgesehen usw??
Zitat:Original von Double F
Ich denke Knipser wollte wissen, was es damit auf sich hat...
Also wie hat dieses Gimmick ausgesehen usw??

Danke Double F, genau das wollte ich wissen. Hab mir den Burschen mal auf youtube angesehen und konnte nichts erkennen, was auf einen Kugelfisch deuten könnte...
eigentlich nur diese aufgeblasenen Wangen, wie von JarcV geschrieben

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste