01.12.2019, 14:06
[lexicon]ROH The Experience 2019[/lexicon]
02.11.2019
Stage AE
Pittsburgh,Pennsylvania
Singles Match
Dragon Lee besiegte Jeff Cobb mit einem Roll Up [12:02 min]
[lexicon]ROH World Tag Team Titles[/lexicon] Match
The Briscoes (Jay & Mark Briscoe) © besiegten The Master and The Machine ([lexicon]Griff Garrison[/lexicon] & Marcus Kross) nach dem Froggy Bow (Frog Splash Elbow Drop) von Mark Briscoe gegen Garrison [8:27 min]
Four Corner Survival Match
PJ Black besiegte Eli Isom,Kenny King (/w Amy Rose) & Ultimo Guerrero nach dem Placebo Effect (Moonsault Double Foot Stomp) gegen Isom [10:12 min]
Tag Team Match
Rush & Shane Taylor besiegten Dalton Castle & Matt Taven nach dem Greetings from the 216 (Over the Shoulder Reverse Piledriver) von Taylor gegen Castle [11:04 min]
2 out of 3 Falls Match
Jonathan Gresham besiegte Mark Haskins [2:1] [20:27 min]
- Jonathan Gresham vs Mark Haskins endete im Double Pin [1:1] [16:25 min]
- Jonathan Gresham besiegte Mark Haskins durch Count Out [2:1] [20:27 min]
Last Man Standing Match
Flip Gordon besiegte Tracy Williams via Stipulation nachdem Tyler Bateman in das Match eingriff [16:44 min]
[lexicon]ROH World Six Man Tag Team Titles[/lexicon] Match
Dan Maff & Villain Enterprises (Marty Scurll & PCO) © besiegten Cheeseburger,Colt Cabana & Jeff Cobb nach dem Burning Hammer (Inverted Death Valley Driver) von Maff gegen Cheeseburger [16:52 min]
02.11.2019
Stage AE
Pittsburgh,Pennsylvania
Singles Match
Dragon Lee besiegte Jeff Cobb mit einem Roll Up [12:02 min]
[lexicon]ROH World Tag Team Titles[/lexicon] Match
The Briscoes (Jay & Mark Briscoe) © besiegten The Master and The Machine ([lexicon]Griff Garrison[/lexicon] & Marcus Kross) nach dem Froggy Bow (Frog Splash Elbow Drop) von Mark Briscoe gegen Garrison [8:27 min]
Four Corner Survival Match
PJ Black besiegte Eli Isom,Kenny King (/w Amy Rose) & Ultimo Guerrero nach dem Placebo Effect (Moonsault Double Foot Stomp) gegen Isom [10:12 min]
Tag Team Match
Rush & Shane Taylor besiegten Dalton Castle & Matt Taven nach dem Greetings from the 216 (Over the Shoulder Reverse Piledriver) von Taylor gegen Castle [11:04 min]
2 out of 3 Falls Match
Jonathan Gresham besiegte Mark Haskins [2:1] [20:27 min]
- Jonathan Gresham vs Mark Haskins endete im Double Pin [1:1] [16:25 min]
- Jonathan Gresham besiegte Mark Haskins durch Count Out [2:1] [20:27 min]
Last Man Standing Match
Flip Gordon besiegte Tracy Williams via Stipulation nachdem Tyler Bateman in das Match eingriff [16:44 min]
[lexicon]ROH World Six Man Tag Team Titles[/lexicon] Match
Dan Maff & Villain Enterprises (Marty Scurll & PCO) © besiegten Cheeseburger,Colt Cabana & Jeff Cobb nach dem Burning Hammer (Inverted Death Valley Driver) von Maff gegen Cheeseburger [16:52 min]