19.10.2023, 01:28
NXT
17.10.2023
WWE Performance Center
Orlando, Florida
[lexicon]NXT Tag Team Titles[/lexicon] Number One Contender Battle Royal Match
Chase U (Andre Chase & Duke Hudson) besiegten Angel Garza & Humberto Carrillo, The Brawling Brutes (Butch & Ridge Holland), Brooks Jensen & Josh Briggs, The Creed Brothers (Brutus Creed & Julius Cred), Damon Kemp & [lexicon]Drew Gulak[/lexicon], Edris Enofe & Malik Blade, Gallus ([lexicon]Mark Coffey[/lexicon] & Wolfgang), Hank Walker & Tank Ledger & Out the Mud (Bronco Nima & Lucien Price) [15:35 min]
NXT Women's Breakout Tournament 2023 First Round Match
Karmen Petrovic besiegte Jaida Parker mit einem Leg Choke Hold [3:38 min]
Singles Match
Lyra Valkyria besiegte Tegan Nox (/w Natalya) mit dem Spin Kick [10:01 min]
Singles Match
Shotzi besiegte Kiana James mit dem Diving Senton [7:14 min]
Arianna Grace besiegte Brinley Reece mit einem Back to Back Flipping Facebuster [2:57 min]
[lexicon]NXT Title[/lexicon] Number One Contender Triple Threat Match
Carmelo Hayes besiegte [lexicon]Baron Corbin[/lexicon] & Dijak nach dem End of Days von Corbin gegen Dijak und einem abgestaubten Pin [12:32 min]
17.10.2023
WWE Performance Center
Orlando, Florida
[lexicon]NXT Tag Team Titles[/lexicon] Number One Contender Battle Royal Match
Chase U (Andre Chase & Duke Hudson) besiegten Angel Garza & Humberto Carrillo, The Brawling Brutes (Butch & Ridge Holland), Brooks Jensen & Josh Briggs, The Creed Brothers (Brutus Creed & Julius Cred), Damon Kemp & [lexicon]Drew Gulak[/lexicon], Edris Enofe & Malik Blade, Gallus ([lexicon]Mark Coffey[/lexicon] & Wolfgang), Hank Walker & Tank Ledger & Out the Mud (Bronco Nima & Lucien Price) [15:35 min]
Karmen Petrovic besiegte Jaida Parker mit einem Leg Choke Hold [3:38 min]
Singles Match
Lyra Valkyria besiegte Tegan Nox (/w Natalya) mit dem Spin Kick [10:01 min]
Singles Match
Shotzi besiegte Kiana James mit dem Diving Senton [7:14 min]
Arianna Grace besiegte Brinley Reece mit einem Back to Back Flipping Facebuster [2:57 min]
[lexicon]NXT Title[/lexicon] Number One Contender Triple Threat Match
Carmelo Hayes besiegte [lexicon]Baron Corbin[/lexicon] & Dijak nach dem End of Days von Corbin gegen Dijak und einem abgestaubten Pin [12:32 min]