01.10.2024, 14:00
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 01.10.2024, 14:15 von thephenom2000.)
WWE RAW
30.10.2024
Ford Center
Evansville, Indiana
Singles Match
Xavier Woods besiegte Rey Mysterio [7:58 min]
Singles Match
Zoey Stark (/w Shayna Baszler & Sonya Deville) besiegte Lyra Valkyria [7:15 min]
6 Man Tag Team Match
The Judgment Day (Carlito, Dominik Mysterio & JD McDonagh) (/w Liv Morgan) besiegten LWO (Cruz del Toro, Dragon Lee & Joaquin Wilde) [8:30 min]
Singles Match
Chad Gable (/w Brutus Creed, Ivy Nile & Julius Creed) besiegte Kofi Kingston [9:37 min]
Tag Team Match
AOP (Akam & Rezar) (/w Karrion Kross, Paul Ellering & Scarlett) besiegten Awesome Truth (The Miz & R-Truth) [3:02 min]
Last Monster Standing Match
Braun Strowman besiegte Bronson Reed [19:15 min]
30.10.2024
Ford Center
Evansville, Indiana
Singles Match
Xavier Woods besiegte Rey Mysterio [7:58 min]
Singles Match
Zoey Stark (/w Shayna Baszler & Sonya Deville) besiegte Lyra Valkyria [7:15 min]
6 Man Tag Team Match
The Judgment Day (Carlito, Dominik Mysterio & JD McDonagh) (/w Liv Morgan) besiegten LWO (Cruz del Toro, Dragon Lee & Joaquin Wilde) [8:30 min]
Singles Match
Chad Gable (/w Brutus Creed, Ivy Nile & Julius Creed) besiegte Kofi Kingston [9:37 min]
Tag Team Match
AOP (Akam & Rezar) (/w Karrion Kross, Paul Ellering & Scarlett) besiegten Awesome Truth (The Miz & R-Truth) [3:02 min]
Last Monster Standing Match
Braun Strowman besiegte Bronson Reed [19:15 min]
"I've wrestled every Wrestler there is to wrestle in wrestling."
"I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
May the Bridges I Have burned light my way back home
"I come from a highly educated university, so when I come out and speak to these white trash I gotta dumb myself down"
May the Bridges I Have burned light my way back home