04.04.2026, 14:50
NJPW Sakura Genesis 2026
04.04.2026
Ryogoku Kokugikan
Tokyo, Japan
Pre Show: Tag Team Match
KUSHIDA & Masatora Yasuda besiegten Taisei Nakahara & Tatsuya Matsumoto [8:05 min]
Tag Team Match
TMDK (Hartley Jackson & Kosei Fujita) besiegten Master Wato & Togi Makabe [7:02 min]
6 Man Tag Team Match
Unbound Co. (Robbie X, Shingo Takagi & Taiji Ishimori) besiegten The United Empire (Francesco Akira, Jake Lee & Jakob Austin Young) [8:11 min]
8 Man Tag Team Match
Aaron Wolf, Tiger Mask IV, Toru Yano & YOH besiegten House of Torture (Don Fale, DOUKI, SHO & Yoshinobu Kanemaru) [7:12 min]
6 Man Tag Team Match
The United Empire (Great-O-Khan, HENARE & Will Ospreay) besiegten El Desperado, Taichi & Yuya Uemura [14:54 min]
NEVER Openweight Six Man Tag Team Titles Match
Bishamon (Hirooki Goto & YOSHI-HASHI) & Oleg Boltin © besiegten House of Torture (Chase Owens, Ren Narita & Yujiro Takahashi) [12:08 min]
NJPW World Television Title Match
Konosuke Takeshita © vs Shota Umino endete im Time Limit Draw [15:00 min]
IWGP Tag Team Titles Match
Knockout Brothers (OSKAR & Yuto-Ice) © besiegten TMDK (Ryohei Oiwa & Zack Sabre Jr.) [22:33 min]
IWGP Heavyweight Title Match
Callum Newman besiegte Yota Tsuji © [24:17 min]
---------> TITELWECHSEL!
04.04.2026
Ryogoku Kokugikan
Tokyo, Japan
Pre Show: Tag Team Match
KUSHIDA & Masatora Yasuda besiegten Taisei Nakahara & Tatsuya Matsumoto [8:05 min]
Tag Team Match
TMDK (Hartley Jackson & Kosei Fujita) besiegten Master Wato & Togi Makabe [7:02 min]
6 Man Tag Team Match
Unbound Co. (Robbie X, Shingo Takagi & Taiji Ishimori) besiegten The United Empire (Francesco Akira, Jake Lee & Jakob Austin Young) [8:11 min]
8 Man Tag Team Match
Aaron Wolf, Tiger Mask IV, Toru Yano & YOH besiegten House of Torture (Don Fale, DOUKI, SHO & Yoshinobu Kanemaru) [7:12 min]
6 Man Tag Team Match
The United Empire (Great-O-Khan, HENARE & Will Ospreay) besiegten El Desperado, Taichi & Yuya Uemura [14:54 min]
NEVER Openweight Six Man Tag Team Titles Match
Bishamon (Hirooki Goto & YOSHI-HASHI) & Oleg Boltin © besiegten House of Torture (Chase Owens, Ren Narita & Yujiro Takahashi) [12:08 min]
NJPW World Television Title Match
Konosuke Takeshita © vs Shota Umino endete im Time Limit Draw [15:00 min]
IWGP Tag Team Titles Match
Knockout Brothers (OSKAR & Yuto-Ice) © besiegten TMDK (Ryohei Oiwa & Zack Sabre Jr.) [22:33 min]
IWGP Heavyweight Title Match
Callum Newman besiegte Yota Tsuji © [24:17 min]
---------> TITELWECHSEL!