Likes bekommen:
0 in 0 posts
Likes gegeben: 0
Bewertung:
0
Weitere mögliche Matches:
- Intercontinental Championship
Jeff Hardy © vs. Shelton Benjamin
- World Tag Team Championship
Cade & Murdoch © vs. Highlanders
Likes bekommen:
0 in 0 posts
Bewertung:
0
naja die IC-Title fehde gefällt mir nichtmehr so wie die zwischen carlito, kennedy & umaga. Shelton wird den title wohl wieder nicht erringen können und man packt ihn dann zurück zum tag team.
apropos tag team, finde es schade das man die fehde zwischen cryme time & den rednecks nicht weitergeführt hat (wieso eig?)
btw das Poster kommt nicht schlecht.
Likes bekommen:
0 in 0 posts
Bewertung:
0
Ersteres könnte ich mir sehr gut vorstellen, aber das die Highlanders urplötzlich eine Titelchance bei einem PPV bekommen, da glaub' ich nicht dran.
@CrypthiCC: Cryme Tyme wurde vor einigen Wochen von der WWE entlassen.
Likes bekommen:
0 in 0 posts
Bewertung:
0
ahja okay hab ich auch grad hier nachgelesen, klingt aber etwas ..dumm?! Fande die beiden mit der zeit sehr unterhaltsam und die Fehde sowieso sehr gut zwischen den Rednecks & den "Gangstas" (erinnert mich an die Rap is Crap fehde 99)
naja schade.
Likes bekommen:
0 in 0 posts
Bewertung:
0
Without question, the two greatest wrestling superstars to NEVER face off in a big match situation are Rey Mysterio Jr and Fit Finlay. This collision will finally happen on live on pay-per-view on Sunday night, at “No Mercy”. The match is intriguing on so many levels, and there are so many factors to consider as we all anticipate this monumental happening.
If you are a true wrestling fan, this match has to make your mouth water. The greatest Flip Flopper turned-pro ever to grace a wrestling ring vs. the most charismatic Smackdown legend from Ireland ever to devote his entire career to the pro ranks. It’s the match that fans have been anticipating for months and dreaming about for years. More importantly, it’s the match that Rey Mysterio Jr and Fit Finlay have been waiting for their entire lives.”
It's a dream match WWE Sports Entertainment fans have been waiting years to witness and it all goes down this Sunday at No Mercy!
Ups, sorry habe irgendwie den Promotion Text verwechselt, naja auf jedenfall wurde das folgende Match angekuendigt….
-Rey Mysterio Jr vs Fit Finlay
Likes bekommen:
0 in 0 posts
Bewertung:
0
Looooool... zu Geil Nef...