08.08.2024, 15:40
AEW Dynamite #253
07.08.2024
Lawrence Joel Veterans Memorial Coliseum
Winston-Salem, North Carolina
[lexicon]AEW American Title[/lexicon] Eliminator Match
[lexicon]MJF[/lexicon] besiegte Kyle Fletcher mit dem Brainbuster [17:43 min]
Singles Match
[lexicon]Mariah May[/lexicon] besiegte Viva Van mit dem Storm Zero (Snap Piledriver) [7:28 min]
Singles Match
Katsuyori Shibata besiegte Bryan Keith mit einer Cross Armbar [7:01 min]
Trios Match
FTR ([lexicon]Cash Wheeler[/lexicon] & [lexicon]Dax Harwood[/lexicon]) & [lexicon]Orange Cassidy[/lexicon] besiegten The Beast Mortos, Roderick Strong & Rush nach der Shatter Machine (Flapjack + Lungblower Combo) gegen Rush [16:49 min]
2 on 1 Handicap Match
Kamille (/w [lexicon]Mercedes Mone[/lexicon]) besiegte Clara Carter & Jazmyne Hao via Double Pin [1:51 min]
Anything Goes Match
Bryan Danielson besiegte Jeff Jarrett nach dem Steel Chair Assisted Busaiku Knee (Running Single Leg High Knee) [15:27 min]
07.08.2024
Lawrence Joel Veterans Memorial Coliseum
Winston-Salem, North Carolina
[lexicon]AEW American Title[/lexicon] Eliminator Match
[lexicon]MJF[/lexicon] besiegte Kyle Fletcher mit dem Brainbuster [17:43 min]
Singles Match
[lexicon]Mariah May[/lexicon] besiegte Viva Van mit dem Storm Zero (Snap Piledriver) [7:28 min]
Singles Match
Katsuyori Shibata besiegte Bryan Keith mit einer Cross Armbar [7:01 min]
Trios Match
FTR ([lexicon]Cash Wheeler[/lexicon] & [lexicon]Dax Harwood[/lexicon]) & [lexicon]Orange Cassidy[/lexicon] besiegten The Beast Mortos, Roderick Strong & Rush nach der Shatter Machine (Flapjack + Lungblower Combo) gegen Rush [16:49 min]
2 on 1 Handicap Match
Kamille (/w [lexicon]Mercedes Mone[/lexicon]) besiegte Clara Carter & Jazmyne Hao via Double Pin [1:51 min]
Anything Goes Match
Bryan Danielson besiegte Jeff Jarrett nach dem Steel Chair Assisted Busaiku Knee (Running Single Leg High Knee) [15:27 min]